Autosale bilforum - Diskutera styling, tuning, bilvård, bilmek, däck, fälg mm.
Autosale bilforum - Diskutera styling, tuning, bilvård, bilmek, däck, fälg mm.
Hem | Profil | Registera dig | Aktiva ämnen | Medlemmar | Sök | FAQ
Användarnamn:
Lösenord:
Välj språk
Spara lösenordet
Har du glömt ditt lösenord?

Alla forum
 Ris & Ros
 Ris - Negativ kritik gällande bilrelaterade frågor
 Bilia Haga Norra
 Nytt ämne  Svara på ämnet
 Utskriftsvänligt
Författare Föregående ämne Ämne Nästa ämne  

George
Starting Member

40 inlägg

Postat - 07 feb 2006 :  23:24:52  Visa profil  Svara med citat
Efter att ha haft otroligt mkt problem med min förra bil, en Mercedes-benz, så valde jag att köpa en Volvo XC90. Bestämde mig efter köpet att installera Volvos original backsensorer. Detta skulle vara ett mkt enkelt jobb utan större problem då allt är redan framdraget från fabrik.

Jag kan säga att jag inte blev så förvånad när jag fick tillbaka min bil med märken efter skruvmejslar på varje skärmkant. Den plastpanel som sitter närmast skärmkanten hade också monterats fast så att den inte följde resten av karossens linjer längre.

Att de lämnar tillbaka en bil i detta skick är under all kritik. Jag förstår att alla kan göra misstag, men se då till att medela kunden detta och försök inte köra en strutsvariant och låtsas som ingenting har hänt. Mycket dåligt Bilia!

Konstigt att detta händer på en verkstad som brukar få mycket bra kritik från sina kunder, över 85% är nöjda efter deras besök på Bilia Haga Norra, jag var väl undantaget som bekräftar regeln...

/George
  Föregående ämne Ämne Nästa ämne  
 Nytt ämne  Svara på ämnet
 Utskriftsvänligt
Hoppa till:
Autosale bilforum - Diskutera styling, tuning, bilvård, bilmek, däck, fälg mm. © 2002-2015 Autosale.se Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000